GNCC Equiping Class: Worship (4 of 5)

One thought on “GNCC Equiping Class: Worship (4 of 5)

  1. wa… 我 arm arm 先睇到你十年前俾我 o既 comment….
    你話你 waiting for “the ruins”… 於是我就走去搵個 trailer 黎睇…
    我一路溫書一路等佢 load 個 trailer…
    點知… 無 la la 佢 load o西…. d 聲鬼死 o甘恐怖….
    嚇死我!!!!

    不過我都有興趣睇呢出戲呀… haha….. 不如你7月4日即刻買… 我地去你屋企一齊睇吖… wakaka…
    呀… 佢地去冒險果個地方.. 好似係 mexico 一 d以前 o既村落…
    我之後讀 anthopology 都有機會去 field trip ga… 不過我無 o甘多錢去 ja!
    果 d 一級級 o既一座野…  好似係係一個拜神 o既地方黎 ga….

    p.s “house of wax” is not funny!!!! = =” 個靚仔男主角俾人整左做 wax 像…然後個朋友 safe 佢果一幕…. super 恐怖!!!!!!!!! 同埋俾人 Au 腳筋果度都好得人驚!

Comments are closed.